Tento cvičební program je vhodný pro všechny, kteří chtějí zpevnit své tělo a zároveň ho protáhnout. Jedná se o pomalejší formu cvičení, po které se budete nejen cítit skvěle, pomáhá ale i s hubnutím, zlepšuje fyzickou kondici a odstraňuje problémy se zády. Tato lekce je propojením více druhů cvičení: Power Jogy, Pilatesu, stretchingu a pro zájemce i metody Hipopresivo.

           

 

Power Joga - narozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v power józe pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Power jóga je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy. Na druhou stranu, stejně jako tradiční jóga i power jóga odbourává stres, zklidňuje nervový systém a rozvíjí rovnováhu a koordinaci pohybů.

Balance Stretch

Výhodou power jógy je, že se nezaměřuje pouze na hlavní svalové skupiny, ale také na hluboko uložené stabilizační svaly, které pomáhají držet rovnováhu, zachovávají správné držení těla a napomáhají udržet zdravé klouby a páteř. Součástí lekce jsou pozice ve stoji i na zemi. Pozice ve stoji vedou ke zlepšení krevního oběhu a dýchání, posilují se při nich svaly na nohou a uvolňuje se pánev a spodní část zad. Oproti tomu pozice na zemi se zaměřují zejména na páteř, protáhnutí spodní části zad a posílení stability horní části těla.

 

 

Pilates - Pilates je cvičební systém, který rovnoměrně posiluje tělo a zlepšuje jeho držení. Důraz je přitom kladen na správné dýchání, koncentraci, kontrolu pohybů, přesnost a plynulost cviků. Cviky se zaměřují na posílení tzv. silného centra (oblast zad, břicha a hýždí).

 

 

Hlavní výhody metody:

 

  • aktivuje vnitřní svaly, čímž účinně odstraňuje bolesti zad

  • nezatěžuje kloubní aparát

  • tvaruje přirozeně štíhlou postavu

  • odstraňuje svalové dysbalance způsobené např. jednostranným sportem (golf, tenis apod.)

  • vytváří pevný střed těla, což využijeme jak v každodenním životě, tak v profesionálním sportu

 

 

Stretching - Strečink je speciální způsob pomalé pohybové aktivity, jež slouží k protahování svalů (stretch = natáhnout, natahovat). Zároveň zvětšuje kloubní pohyblivost a slouží též k odstraňování jak svalového, tak psychického napětí.

 

Hlavní výhody pravidelného stretchingu:

 

  • Zachování nebo zdokonalení pružnosti svalů

  • Urychlení regenerace svalů po námaze

  • Prevence zranění při sportovních aktivitách

  • Rehabilitace (sedavá práce, bolavá záda)

  • Psychické uvolnění

 

Důležité informace

Kontakt

Bc. Ivana Delmotte Chalupecká

Tel: +420 734 702 964

Email: fitbelly@email.cz

IČ: 02603055

​ČÚ: 1092748028/3030