top of page

út 03. 9.

|

Praha 1

Hypopresivní metoda pro mírně pokročilé

Lekce se konají v úterý 17h a ve středu 9:30 Lektorka: Ivana Delmotte

Hypopresivní metoda pro mírně pokročilé
Hypopresivní metoda pro mírně pokročilé

Čas a místo

03. 9. 2024 17:00 – 18:00

Praha 1, Vojtěšská 1/1, 110 00 Praha 1-Nové Město, Česko

O události

🧘‍♀️ Co můžete od našich lekcí čekávat?

Lekce pro mírně pokročilé bude navazovat na kurz pro začátečníky nebo pro jedince, kteří disponují předchozími zkušenostmi s cvičením, buď individuálně či ve skupinových lekcí, ať už z účasti na workshopech nebo sportovních víkendech.

Kromě hypopresivní metody budou lekce obsahovat i funkční cviky zaměřené na práci s fasciemi, korekci držení těla, protažení zkrácených svalů a aktivaci hlubokých svalů, které hrají klíčovou roli v udržování správného postavení ramen, páteře a pánve. Lekce je postavená na konceptu Low Pressure Fitness

Cvičení bude zpestřeno o použití různých cvičebních pomůcek, včetně masážních válců, ježků a míčků, stejně jako elastických gum a overballů.

Postupně budeme pozice prohlubovat a postupně se dostaneme i k obtížnějším variacím, které budou obsahovat pozice v pohybu a využijeme flexe a extenze naší páteře.

 

🌈 Lekce vám dále nabídnou:

Hlavním cílem těchto lekcí je bnovení a prohloubení předchozích znalostí, a postupné rozšiřování cvičebního repertoáru o další variace základních pozic. Struktura lekcí umožňuje systematický postup od známých pozic k novým a náročnějším. Každá lekce je pečlivě strukturována s ohledem na postupné učení a zdokonalení technik.

V průběhu lekcí bude variabilita zajištěna použitím různých cvičebních pomůcek, včetně masážních válců, ježků, míčků, elastických gum a overballů. Tímto způsobem se cvičení stává pestřejším a zábavnějším, přičemž stimuluje různé části těla.

Důležitou součástí každé lekce bude začlenění funkčních cviků zaměřených na práci s fasciemi, korekci držení těla, protažení zkrácených svalů a aktivaci hlubokých svalů. Tyto cviky hrají klíčovou roli v udržování správného postavení ramen, páteře a pánve, a přispívají k celkovému posílení těla.

💪 Proč je Hypopresivní Metoda tak účinná?

Hypopresivní metoda není jen o posilování břišního svalstva. Je to komplexní metoda, která pomáhá vylepšit držení těla, posílit pánevní dno, a snižuje tlak na páteř. Je ideální pro lidi, kteří trpí bolestmi zad, inkontinencí, refluxem, a hledají celkovou pohodu.

Sdílet událost

bottom of page