top of page
1B8A9207-2.jpg

Začínáme s FitBelly®

Máš pocit, že tvoje bříško ztratilo svou pevnost a pánevní dno neplní svou správnou funkci?

JSI PO PORODU: Krátce nebo delší dobu a cítíš, že Tvé tělo není jako dřív? Která máma nechce běhat venku s dětmi, aniž by přemýšlela, zda ji pánevní dno nezradí?

PRACUJEŠ VSEDĚ: To může přetěžovat bránici a způsobit tak svalové dysbalance, problémy s břichem a pánevním dnem. Naše tělo je stvořeno k pohybu, ne k neustálému sezení!

JSI SPORTOVNĚ AKTIVNÍ: I když pohyb a cvičení je skvělé pro tělo, intenzivní tréninky mohou přetěžovat břišní svaly a mít vliv negativní dopad na pánevní dno. 

HRBÍŠ SE: Máš špatné držení těla a během běžných aktivit se potýkáš s neduhy jako je únik moči nebo nepříjemné pocity v podbřišku a jako by sis špatně zavedla tampon?

Nezoufej! Tady jsi na správném místě!

Právě pro Tebe jsme vytvořili on-line program

Začínáme s FitBelly®

Obsah kurzu a co se v něm naučíš?

6 jednotlivých lekcí, které obsahují jak praktickou, tak teoretickou část

 

 

BONUSOVÉ KOMPLETNÍ VIDEO NA ZÁVĚR - se všemi pozicemi

V teoretické části probere:

  • anatomii bránice, pánevního dna, břišních svalů

  • problematiku poklesu pánevních orgánů, inkontinence a diastázi

V praktické části se naučíme: 

  • Nácvik bráničního dýchání, masáž bránice a hypopresivní manévr

  • 5 základních pozic

  • Společně si vyšetříme diastázu

Zde je řešení na vypouklé bříško a nefunkční pánevní dno!

Připoj se k nám a začni cítit pozitivní změny.
Tvé tělo si zaslouží péči,

a my ti s tím rádi pomůžeme!

 

  • Pro koho je cvičební program vhodný?
    Kurz je vhodný pro úplné začátečníky, kteří se chtějí hypopresivní metodu FitBelly® naučit. A všechny které trápí vypouklé bříško, bolesti zad, inkontinence, špatné držení těla, prolaps pánevních orgánů, reflux nebo jen chtějí zúžit obvod pasu. Je jedno, zda jste ostřílená cvičenka, nebo se sportem teprve začínáte. Hypopresivní metoda se hodí pro všechny věkové kategorie. Ženy po porodu mohou začít se cvičením - vaginální porod - po šestinedělí - císařský řez - po souhlasu lékaře se začátkem fyzické aktivity (cca 2-3 měsíce) Metoda se nedoporučuje: - během těhotenství se cvičit může, jen se nedoporučují dechové zádrže - vážné onemocnění srdce - akutní záněty v břišní a pánevní dutině - epilepsie Nejste si jisti, ozvěte se nám!
  • Je součástí cvičebního programu nějaká on-line podpora?
    Samozřejmě! Nenecháme Vás na holičkách. Součástí kurzu je má on-line podpora a to buď zde na webu v uzavřené skupince, nebo na Facebooku ve skupince - Cvičím hypopresivní metodu. Pokud nemáte rádi probírání věcí ve skupince, vždycky mi můžete napsat mail. Při komplikované radě si můžeme i zavolat. Vězte, že odepisuji nebo volám hned, jak mi moje děti dovolí :)
  • Jak dlouho mám ke cvičebnímu programu přístup?
    Ke všem lekcím máte neomezený přístup kdykoliv a odkudkoliv, a to po dobu 1 roku. Můžete se na videa dívat třeba od rána do večera - prostě bez omezení! Vy samy si určujete tempo učení bez tlaku na rychlost.
  • Jaká je cena kurzu?
    Cena kurzu je 2 490,- Cena obsahuje tedy 6 lekcí + BONUSOVÉ video s kompletní lekcí, vstup do podpůrné skupinky, online podpora To vše po dobu 1 roku No není to báječné?!
  • Pro koho je cvičení Fit Belly® určeno?
    Pro všechny, kteří chtějí zužit obvod pasu, zlepšit držení těla a popřípadně vyřešit problémy s močovou inkontinencí nebo s diastázou břišní.. Dále pro ty co je bolí záda, či mají svalové dysbalance z důsledku špatného držení těla. Nezáleží na Vaší fyzické kondici, věku ani zda se sportem právě začínáte.
  • Je pro někoho hypopresivní technika nevhodná?
    Pouze ženy těhotné a lidé s vysokým tlakem (diastolickým) by neměli metodu praktikovat. Nebot' se pracuje s dechovými apnoemi a během cvičení dochází ke zrychlení srdečního tepu. Dále je cvičení nevhodné pro lidi se středně těžkým až těžkým zánětlivým onemocněním v břišní dutině (např. Crohnova choroba) a pro lidi s epilepsií.
  • Za jak dlouho po porodu můžu začít cvičit?
    V případě přirozeného porodu, můžete začít cvičit po šestinedělí. Pokud jste prodělala porod císařským řezem je vhodné začít se cvičením až po 3 měsících. V obou případech až po souhlasu Vašeho doktora.
  • V čem je Fit Belly® jiné než ostatní metody?
    Na rozdíl od ostatních metod, hypopresivní metoda snižuje tlak v pánevní, břišní a hrudní dutině. Účinně zvyšuje svalový tonus šikmých břišních svalů, svalů transversálního a pánevního dna. Jsou to svaly, které vytváření přírodní břišní korzet našemu tělu. Již po krátké době bude Vaše bříško pložší bez úmyslného zatínání.
  • Jak často je vhodné hypopresivní techniku praktikovat?
    Četnost a frekvence je vždy určena individuálně podle počtu zvládnutých pozic a kvalitě provádění. Ale v případě, že už člověk zná všem 5 základních pozic, a aby byl efekt metody co nejlepší, doporučuje se první měsíc metodu cvičit 2x týdně, v délce cvičení 20-30 minut. Od pátého týdne se může interval mezi lekcemi zkracovat a cvičit můžeme 3x týdně. Pozvolna stejným principem můžeme postupně zvyšovat intenzitu cvičení tak, až třeba cvičit každý den. Po získání chtěného efektu můžeme pomalu zase snížit intenzitu a cvičit opět 2x-3x týdně na udržení efektu.
  • Co je potřeba ke cvičení?
    Ke cvičení není potřeba nic speciálního, pouze něco pohodlného na sebe a podložka. Obuv není potřeba, nebot' se cvičí na boso. Dále není vhodné cvičit bezprostředně po vydatném jídle a před spaním.
  • Je možné navštěvovat také skupinové lekce?
    Ano, zatím je možné navštěvovat skupinové lekce pouze v Praze, Přelouči a v Ústí nad Labem Více zde
  • Existuje nějaké instruktážní video?
    Ano, aktuálně existuje nový video kurz pro úplné začátečníky s názvem Začínáme s FitBelly®. Tento kurz je rozdělen do 6-ti lekcí, během kterých se naučíte všech 5 základních pozic a hlavně také princip hypopresivní metody a řekneme si nějakou teorii. Odkaz zde: https://www.fitbelly.cz/zacinamesfitbelly Dále je v nabídce video kanál s názvem Pokračuji s FitBelly®, který je určen pro pokročilé, kteří už umí hypopresivní metodu. Tu se mohli naučit buď absolvováním kurz pro začátečníky, nebo dříve chodili na osobní nebo skupinové lekce, nebo se zúčastnili workshopu nebo sportovního víkendu. ​ Více informací zde: https://www.fitbelly.cz/video-kurzy
Nejčastější dotazy o programu
Komentáře

Share Your ThoughtsBe the first to write a comment.
Recenze
bottom of page